Jag har gnagit av hårstrån

God morgon, gänget!
Hur har er nattsömn varit? Min har varit sådär, för Jerry har kommit in till mig och Bigitta sju gånger och försökt krypa ner i vår säng. Det slutade med att vi fick låsa dörren, men då stod han utanför och skrapade med naglarna resten av natten. Fattar inte vad det är för fel på grabben, funderar på att skicka honom till ett mentalsjukhus. Det finns ett väldigt bra som heter "Tokio Hotel", där både min bror, min mor och min farmor/mormor bor.

Ja, ja. Nu över till något fantastiskt! Kommer ni ihåg att jag skulle hyra ut Bigittas staty? Jag har fått i hop i princip 14 000 kr, så nu gäller det bara att boka en tid. Är så j*vla happy! Springer fram och tillbaka i huset trots att jag knappt kan hålla ögonen öppna för jag är så trött. Dessutom har jag käkat en massa nötter som jag är allergisk mot, och fått andningsproblem så jag låter som en dementor i Harry Potter..... lol

Kjames

Kommentarer
Postat av: F.L.E.Y.

sant

2008-10-05 @ 11:29:24
Postat av: AnnaKarin

Råkade "ramla" in här på din blogg och såg att du skrev nåt om "Tokio Hotel". Testade det förra året och tyckte de va helt ok! ler

Men för några månader sedan prövade min väninna på "Dresden hotel" i Dresden, Tyskland. Hon rekommenderade mig att använda det nästa gång. Av erfarenhet vet jag att hon har väldigt bra omdömme, så jag tänkte bara dela med mig ler.

Ha en bra dag kramas

2008-10-06 @ 16:06:55
Postat av: M ~ Y ~ G ~ G ~ M ~ O ~ R (räkan)

AnnaKarin: Åååååhh tack så mycket! Urgöllig du är!

Jag har hört talas om "Dresden hotel" av en vän som lades in där. Men vi tappade kontakten ganska snart, så jag fick inte vidare besked. Men då vet jag!

Love

2008-10-06 @ 17:27:27
URL: http://myggmor.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0