Lööööscchhhhhhhh?!

Kära blöggläsare,

Just nu är jag på comvux, och vet ni vad jag har lärt mig? Vi har haft en överlevnadskurs, och läraren berättade att man ska sätta in händerna i armhålorna om man man fryser, och att man ska ta av sig kläderna och göra upp en brasa om man har gått vilse. Dessutom berättade han om en cool grabb som kom bort från klassen när de skulle vandra i skogen. Ni kanske har sett honom på TV? Han hade stannat vid en myrstack för att äta lite myror, och då gick resten av klassen i från honom. Han gick omkring själv i fem timmar innan militären fann honom, fatta vilken modig j*vla pys! Johannes eller Jerry skulle typ avlida om det hände dem. Slutsatsen då? Jo, myror innehåller protein och är bra mat om man går vilse.

Nu vet ni! Jag måste fortsätta plugga, vi ska lära oss hela hästens skelett utantill! Urspännande, men ursvårt om jag får säga det själv. Än så länge kan jag bara kranium

Kjames

Kommentarer
Postat av: Nowna Albére

åh okay =) det låter trevligt !

Jag tycker om att läsa böcker , titta på filmer , umgås, träna, spela piano =) njuta av allt livet har att erbjuda hihi .. kramisar!

2008-10-02 @ 15:42:24
URL: http://nownaalberes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0