Min härliga lurdag

HEJ BLÖGG!

I dag var den bästa dagen i mitt liv, till och med bättre än den när jag och Bigitta gifte oss (jag typ däckade av nervositet). Jag har nämligen varit hemma hos Fley, min gode vän. Jag tog med mig Lord of the Rings 2, min favoritfilm, och vi såg den två gånger på raken tihi. Hade lurat honom att vi skulle se Madagaskar 2, så första gången vi såg filmen satt han typ helt besviken och grät så långt bort i rummet som möjligt från mig. Men då gick jag över och kittlade honom; det är det bästa sättet att få någon på bra humör efter att man bråkat, att bara lämna problemen bakom sig liksom. Men i allafall, Fley blev på lite bättre humör och vi tittade en gång till.

Sen var det run time! Ja, alltså, vi tog på oss blöjor och sprang runt och jagade varandra i fyra timmar tills jag typ överansträngde mig och föll ner död... Nä, okej, inte död kanske, men typ medvetslös. Vaknade inte förrän Fley hällde kokande te-vatten i mitt ansikte när klockan var åtta, och det var dags för mig att gå hem. Och vad gör jag nu om inte sitter här och bloggar?!

KJAMES på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0