My son is a fire knight

Tja blöggen!

Jag råkade nyss ut för en lite accident... Eller ja, var snarare orsaken till den. Nu ska jag berätta vad som hände: Jerry och Johannes hade lagt sig raklånga på golvet precis innanför toalettdörren, men det visste ju inte jag! Efter att ha ätit 2 liter glass blev jag ju lite p*ssnödig och rusade som en hjort mot toaletten. Slet upp dörren och kastade mig in... Men inte på toalettstolen som jag hade trott, utan på Johannes och Jerry! Woha! Det knastrade lite, och de blev medvetslösa för en minut eller två. Men nu är de helt återställda och "gröna" (ni vet som i dataspelen), och springer runt i huset och leker precis som vanligt. Puh, hade inte haft lust att åka in till vårdcentralen, för då hade jag missat det sjätte avsnittet av den brittiska komediserien "'Allå, 'allå, 'emliga armén" från 1987 som går på  TV4 klockan 00:00.

Nä, nu ska jag spela Shave da Kek i väntan på att det börjar.

Adjöken möken

Kommentarer
Postat av: Nowna Albére

Ja det har du rätt i =)

I wish i could find any joy in it but i dont haha!

Vad tycker du om att göra på fritiden då? Kram/N

2008-10-01 @ 22:36:38
URL: http://nownaalberes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0