Shoppe-wroppe

Tja blöggie!
Har precis varit och shoppat loss med Jerry, vi handlade för över 70 000 kr! Hi hi! Vet ni hur vi kunde ha råd med det? Jo, vi gick till banken och tog ett lån - i Bigittas namn (man får inte vara dum). Hon betalade av det sista av studielånet förra veckan, men nu blir det dags att börja betala igen ^^

Jerry har tjatat om att få lite nya leggings i veckor nu, vet ni vad det är? Jo, ungefär som förlängda kalsonger som täcker hela benen. Vi hittade ett par ursnygga som var lite för korta i benen, men det var bara bra för då kan han ha på sig blöjor under. Vi tog lite bilder:



Klicka för större format!

Förresten! Jag är extremt besviken: det är bara två som har deltagit i "gissa stjärnan" varav en jag typ tvingade. Ingen gissade rätt, men ni får lite mer tid på er innan jag publicerar rätt svar. Kom ihåg att den som gissar rätt först får ett abstrakt pris (!)
Klicka HÄR.

Kommentarer
Postat av: Lotten

Hejsan Myggmamman!

Fick tipset om den här blöggen av min bästa vännina AnnaKarin.

Vi bara äääälskar dina modetips!^^

Tänkte köpa sånadära leggings som du o Jerry shoppat och fann ut att det blev skiiit läckert med ett par schyssta benvärmare (i aprikos) till. Hittade även ett gulligt näs-smycke att ha i näsvingen, och efter det lilla "läpp-doktor-besöket" så såg inte alls näsan så groteskt stor ut längre utan läpparna drar helt till sig all uppmärksamhet!! Hoppas svullnaden håller i sig länge för det är verkligen skitsnyggt!

Tusen tack för modetipsen! :P

Kramiz o puzziz

2008-10-06 @ 22:42:12
Postat av: M ~ Y ~ G ~ G ~ M ~ O ~ R (räkan)

Lotten: Ååååååååå såå urhärligt att höra! Men visst var dom snygga? Funderar till och med på att skaffa ett par till mig själv!^^

Oj, vad hände på det där "läpp-doktor-besöket"? Det låter lite scary! Tur att det blev snyggt iaf

Love Love, kjames!

2008-10-07 @ 22:24:28
URL: http://myggmor.blogg.se/
Postat av: Lotten

Jadu myggmamman, hur ska jag beskriva läppdoktorn? Finner bara 2 ord- Botox och silikon.

Han är vääärldens bästa och en urmysig människa! Fick ett rabattkort förra gången (gången innan den här gången alltså)så betalade bara 4375:- för botoxet och 6709:- för silikonet i läpparna.

Har gått och stört mig på hur min näsa har hängt ned lite över munnen (kallades för Snoken i min ungdom) så bestämde mig för en liten läppförstoring.. Igen.. leeer

Läpparna blev snygga men är fortfarande lite svullna. Så nu slipper folk stirra på näsan!

Du borde testa! Uuurläckert

Kramizzzzz

2008-10-07 @ 23:44:51
Postat av: M~Y~G~G~M~O~R (räkan)

Lotten: Ååååh! I love botox and silikon! Vad heter denne doktor? Det kan väl inte vara herr Döbbels?

Ett skitbra pris, verkligen! Har jättestora funderingar på att göra läpparna lite fylligare, men jag är livrädd för att många har fördomar bara för att jag är en "småbarnspappa". Tänkte nästan testa på Johannes först, och se vad som händer.

Kjames

2008-10-08 @ 08:25:46
URL: http://myggmor.blogg.se/
Postat av: Lotten

Tyvärr gullet, har visst inte samma doktor.

Men jag kan lägga in ett gott ord åt dig nästa gång jag ska dit (svullnaden börjar lägga sig så nu hänger näsan lite igen) och kanske ordna rabatt om du vill ha.

Han ordnar även till barn gör han. Så himla supersnäll. Så vill du fixa till Johannes på något vis eller bara testa lite på honom så är det heeelt okej. Frågade då jag har en vännina med ett väldigt fult barn.

Kramiz

2008-10-08 @ 21:41:55
Postat av: M ~ Y ~ G ~ G ~ M ~ O ~ R (räkan)

Nähä, nähä, men han verkar vara lika härlig som doktor Döbbels ändå! Ååååååå gud så urgölligt av dig! Skitabra! Vilken lättnad, för Johannes är ju inte heller direkt "vacker"



Love

2008-10-09 @ 11:35:03
URL: http://myggmor.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0