Today I have farted without being caught

Tja blöggvårtan!
Sorry för dålig uppdatering, men jag har helt enkelt varit för busy. Vi har gått runt på stan i plastpåsar och demonstrerat mot läkare utan gränser (ett Comvux-projekt som vi gör varje år istället för att studera samhällskunskap). Görroligt om jag får säga det själv! Det roligaste var när Stampe (vår lärare) klev i hundbajs, lol. Dessutom har jag såklart tittat på Desperate Housewives! Kan fortfarande inte fatta att Susan fick ett litet barn... Blev helt tårögd och var tvungen att burra in mitt huvud i Bigittas armhåla. Fast det skulle jag inte ha gjort, hon har nämligen inte duschat sedan jag hyrde ut hennes staty..! Tittade ni på Desperate Housewives? Vad tror ni att hon döper sitt barn till? Jag tror han ska heta Peter.

Apropå det! Höll nästan på att glömma: Jag och Jerry shoppade loss lite idag igen, den här gången köpte jag ett par fantastiska lufttäta underbyxor som stänger inne en viss liten lukt. Vill du själv beställa några kan du göra det HÄR. Jag lovar, det är värt priset! Jag har gått runt och släppt loss hela dagen utan att nån märkt nåt, ti hi ^^

Nä, nu ska jag gå och värma lite champagne! Love ya!



"Relieve the pain without the shame"

Kommentarer
Postat av: Mysan

svar: det har jag verkligen haft, fast hemlängtan fanns där!

hur har din helg varit? :)

2008-10-07 @ 22:42:37
URL: http://mysblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0