Bigittas staty = äkta guld fast målad med andra färger


Keeping or not keeping

Hej blöggen-knöggen.

Kommer ni ihåg att jag kastade alla mina pengar i en önskebrunn? Förutom att vi typ håller på att svälta ihjäl här hemma, har det uppstått ett problem. Jag har bestämt mig för att spruta in restylane i huvudet trots allt, eftersom det var nån som tyckte att jag skulle det. Men jag har helt enkelt inte råd. Då kom jag på att jag skulle kunna sälja statyn av Bigitta (se ovan). Vi beställde den av en fantastisk skulptör när vi var unga & dumma, och betalade hela 75 000 :-
Men Bigitta är väldigt förtjust i den, eftersom den föreställer henne, och hon har sagt att hon tänker lämna mig om jag säljer den... Vad ska jag göra?
Restylane or Bigitta?

Kommentarer
Postat av: ylva johnson

det finns många birgittor, men det kommer bara finnas en myggmor med restylane i ansiktet och det är du.

2008-09-26 @ 20:31:33
URL: http://ylvii.blogg.se/
Postat av: j

OFTA man vill ha en sådan staty :o sälj den ?

2008-09-27 @ 16:30:12
URL: http://johannaostman.blogg.se/
Postat av: myggmor fan nr 1

Jag säger bara såhär:

Birgitta, You´re a shit!



Sälj den!

Antagligen så vill Birre bara skrämmas, för säljer du den och hon lämnar dig så får hon ju endå inte tillbaka statyn. Om du frågar mig så tycker jag inte Birre är något att han.

2008-09-29 @ 13:47:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0