Blöggens blöggeliblögg

Hej blögg-curry!

Idag har jag haft lite blöggtorka; har nämligen inte gjort så mycket och alltså inte haft något att skriva om. Mest tittat på TV. Tog på mig mina racer-blöjor så att jag inte skulle behöva lämna soffan och gå på toaletten. Men iallafall. Jag var ledig idag för Comvux håller på att undersökas av hälsoskyddsinstitutet p.g.a att det finns för mycket möss. En musinvasion eller vad man ska kalla det. Fem möss i varje klassrum är typ gränsen för vad som anses hälsosamt. Bullshit, säger jag. Vem har dött p.g.a lite möss? 

Förresten, glömde nästan berätta att jag har köpt en tishis. Japp, ni läste rätt! En sprillans ny T-shirt åt Jerry (passade på medan Johannes fortfarande är bortsprungen så det inte  uppstår slagsmål). Själv tycker jag att den är lite för osmaklig och skulle aldrig ta på mig den, men Jerry blev helt tokig. Typ satte på musik och sprang runt i huset som en j*vla galning med endast tröjan på sig. Ti hi!


Naturlig storlek (ja, Johannes har XXS i torso-storlek)

Kommentarer
Postat av: N A T A S C H A

HAHAH USH VILKEN TRÖJA :O

haha ja ! älskar det mesta godiset faktist (A) hahaha :D puss / N

2008-09-25 @ 19:53:21
URL: http://taschaa.blogg.se/
Postat av: F.L.E.Y. P.E.T.T.S.O.N.

Tack, helt otrolig T-shirt

Hade faktiskt en sån jag osså, men råkade ha ner den i badkars-avloppet. (tihi)

Men det gör inget, det var ju bara Kleytons, däremot om det hade varit Tipsies så hade det inte varit lika kul. Tipsie har nämligen åkt in i finkan typ 3 gngr för dråp och misshandel



Pyss & kyss

fley

2008-09-25 @ 20:34:11
URL: http://fley.blogg.se/
Postat av: A

(Fy fan vad äcklig tröja..) Hoppas Johannes gillar den.. PAssar hans stil liksom :D

2008-09-26 @ 08:15:02
Postat av: N A T A S C H A

hahaha galet :P ! , jag vet men min pojkvän går inte med på det eftersom att så många vill förstöra men tack så mycket för din åsikt ! puss / N

2008-09-26 @ 08:51:46
URL: http://taschaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0