Dagen...

Kära blöggläsare,
som ni kanske kommer ihåg berättade jag om min och Jerrys fantastiska dröm igår. Idag skulle vi åka till en drömtydare/psykolog för att ta reda på vad den betydde, och nu kommer en resumé på dagen som förflutit:

Dagen började bra. Jag ringde och frånvaroanmälde Jerry, och därefter lånade vi en viss summa pengar från Johannes sparkonto. Men precis innan vi skulle gå till bussen ville jag skriva ett blogginlägg (se inlägget nedan ^^) så det blev fett bråttom, vi höll nästan på att missa den. Jag bad Jerry springa framför bussen eftersom han är snabbare än jag, så den stannade och släppte på oss.

När vi kom till psykmottagningen visade det sig att terapeuten vi skulle träffa hade åkt till nån klinik för att operera in guldstjärnor i ögonen, så jag och Jerry-mannen fick helt enkelt sätta oss i väntrummet och, ja just det, vänta. Efter en stund började dom spela Crazy Frog på repeat i bakgrunden, och det blev outhärdligt. Jerry, som "dygnat" var dödstrött och somnade in i min famn. Och så satt vi i över två timmar, tills jag fick nog. Jag ruskade liv i Jerry, och sen stormade vi ut där ifrån för att visa hur missnöjda vi var.

Sammanfattningsvis har vår dag blivit förstörd; vi kommer kanske aldrig få veta drömmens betydelse, Jerry har kommit efter i skolan och på köpet har vi fått tinnitus. Men var inte oroliga, jag kommer att göra min egen tolkning av drömmen i ett senare inlägg. Ni får stå ut tills dess kära läsare!

Hej & Hå, skumbanan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0