En helt vanlig konversation

Hej blögg. Hade precis tänkt tjuvringa till glassbilen för det är gratis (lol). Men då tog Johannes upp luren till andra telefonen och ringde plötsligt en vän. En vän! Jag som trodde att han var en ensamvarg...  Men jag skrev i allafall ner vad dom pratade om ^^

Shaggy: Ja, det är Shaggy Olsson
Johannes: Hej, J.A här!
Shaggy: Åh hej
Johannes: Hej
Shaggy: Var det nåt speciellt eller?
Johannes: ...
Shaggy: Hallå?
Johannes: Såg du senaste avsnittet av Nanny?
Shaggy: Nej, jag tittade på Glamour.
Johannes: Åh piss, missade det. Var det bra?
Shaggy: Sådär, det var nåt fel på textningen så jag förstod inget.
Johannes: Jahaa vad tråkigt. Det händer alltid när jag ska se på Ellen.
Shaggy: Ellen är ju skittråkigt, jag kollar hellre på Oprah.
Johannes: Varför då?
Shaggy: Jag har hört att Ellen är en robot egentligen.
Johannes: På allvar?
Shaggy: Ja, pappa läste det i Klick.
Johannes: Herre Jössenes, jag som alltid trott att hon var på riktigt!
Shaggy: Dessutom ska hon opereras om till man för att locka tittare.
Johannes: Oh my... Förresten, vet du när Just Shoot Me börjar?
Shaggy: Ja, alldeles strax.
Johannes: Oj, vi får höras imorgon!
Shaggy: Ok, hej då.
Johannes: Hej då! Puss!


(förlåt om du läser det här Johannes, men det var för ditt eget bästa)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0