Helt busigt!

Guten tag, eller kanske jag ska säga Bonjour, blöggen?

Ja ja, skitsamma. Vet ni vad jag håller på med? Ti, hi! Är så j*vla busig! Jag frågade nämligen Comvux-Tanten (hon heter så, jag vet, jättefult namn) om jag fick gå och släcka törsten för mina läppar höll på att torka sönder. Hon sa ja, om det tog mindre än en kvart. Så jag stack iväg från lektionen ... Men sen kom jag på; Varför inte göra ett blögginlägg istället?! Så jag smet in i datasalen och nu sitter jag här! Hi, hi, hi! 

Det tog längre tid än vad jag trodde att skriva detta, och nu har det redan gått en halvtimme.
Men som Jerry brukar säga; "bättre sent än aldrig"

Hejdaaaw

Kommentarer
Postat av: ylva

du borde läsa mitt senaste inlägg, du lär bli glatt överraskad. :D

2008-09-18 @ 17:33:58
URL: http://ylvii.blogg.se/
Postat av: Anonym

svar: hej. trevlig blogg.

:)

2008-09-18 @ 17:45:44
URL: http://confondre.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0