In the middle of the night

Öj, öj, öj ...

Nu kanske ni undrar varför jag gör ett inlägg mitt i natten? Det ska jag tala om. Det var nämligen så att jag drömde en mardröm om att Johannes kom tillbaka hem igen. Men det hemska var att han såg ut som den där läskiga sjörövaren i Family Guy, ni vet han som har tappat båda benen och armarna och ersatt dem med träkäppar? Plötsligt började han jaga mig, och han sprang skitsnabbt! Huuuu! Fyyyy faaaaan! Jag måste ju erkänna att Johannes sjönk lite i mitt anseende nu, även om det bara var en dröm och han inte kan rå för det.

Äh, nu ska jag dricka lite varm honung och försöka somna om.

God natt!


Kommentarer
Postat av: NATASCHA

hahah ja eller hur de va kul :D !



men va :O ooh fan då =/ läste i tidningen idag att han var i sverige coolt ju :D !

2008-09-29 @ 18:35:57
URL: http://taschaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0