Jag har fått en hårboll i halsen (lol)

Tjababa el blugg!

Sitter på Comvux nu, eller ja, jag är utkastad ur klassrummet så jag måste sitta i datasalen där de samlat alla möss. Anledningen till att jag blev utkastad var att jag åt lite hår på matten så det fastnade en hårboll i halsen. Jag försökte desperat att få upp den, men tydligen störde jag arbetsron och distraherade de andra, så klassmorfar fick bära ut mig. Annars har min dag varit bra; vaknade av att Bigitta kom in och lade en spåkula i mitt ansikte, därefter gick jag och åt frukost och dansade en smula med Jerry (han har ännu inte tagit av sig tröjan ^^). Hur har er dag varit honies?

Äsch, nu orkar jag inte skriva mer (förlåt), tänkte gå och jaga lite änder istället! ti hi!

Adjöken Möken

Kommentarer
Postat av: N A T A S C H A

oh tack! söt du är :D

2008-09-26 @ 11:06:06
URL: http://taschaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0