Julhandlat

Hej kära blöggläsare!

Idag har jag varit och julhandlat lite med Fley och Jerry. Jag hittade en urhärlig sport-BH till Jerry, en porslinsvas till Bigitta och en elektrisk flugsmällare till Fley! Hihi, jag tror att den kommer att göra succé för han har alltid haft problem med flugor som samlas runt ögonen ^^

Johannes ligger som sagt fortfarande i "kistan". Den är ungefär som en järnjungfru förutom att man dör, och man ligger ned istället för står upp och vi har tagit bort nålarna för ögonen. Jag byggde den på träslöjden för många år sedan, så det har väl blivit något av en gammal familjetradition. Och ja, vi har ansökt staten om lov att få bruka den så det är ingen idé att ni anmäler oss.

Jag tänkte börja med "Läsarfrågan" och ställa en fråga här i blöggen lite då och då. Vad tycker ni om det?
Kom tillbaka om en liten stund så får ni se resultatet!

kizzes and pösses

Kommentarer
Postat av: Vickie Linn Mélanie

oj julhandlar du redan ? :O duktigt :)

2008-09-14 @ 15:44:55
URL: http://vickielinnm.blogg.se/
Postat av: myggmor (räkan)

Vickie Linn Mélanie: Japp, det gäller att vara ute i god tid! Förra året hann jag inte köpa julklappar över huvudtaget :O

2008-09-14 @ 16:27:05
URL: http://myggmor.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0