Min dag

Tja, mr. Blögg!

Idag har det inte hänt så mycket; först följde jag med Johannes till skolan och hjälpte honom på idrottslektionen. Fast helt plötsligt drabbades han av ett anfall och blev okontaktbar, så jag var tvungen att lämna honom ifred.
Istället gick jag ner till hamnen och hjälpte några sjöbjörnar att lasta av industrigods.


Såg ni på Top model i går? Det gjorde minsann jag, Johannes och Jerry, min andra son.
Jag tyckte att det sög fett, men Jerry var jätteintresserad eftersom han precis har bytt till en modellinje på gymnasiet (han är 19 år). Nästa vecka ska dom ta bilder med gås-tema så då måste jag titta bara för att gåsar är mitt favoritdjur.

Nu ska jag iväg och träna chinkorna.


Adjöken


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0