Eminem

God kväll, blöggis.
Nu är det säkert många som undrar över hur min träff med Eminem gick till, så det ska jag berätta; Det började med att jag klev upp, duschade, bredde på deodorant, kammade håret, rakade benen osv. Jag tog på mig min bästa outfit (se bilden nedan) och därefter begav jag mig mot den avtalade mötesplatsen!

När jag kom dit var Eminem redan där, han hade till och med hunnit fika fyra gånger så han var proppmätt och fick ta av sig skärpet för att orka mer (lol). Han hade en stor, röd heldräkt på sig, guld-flip flops och en svart mössa. Dessutom hade han med sig marsvinspåsen hängd runt halsen. Först var det knäpptyst, men efter några minuter lyckades jag bryta den pinsamma tystnaden genom att släppa gas. Vi fortsatte prata om det i flera minuter, därefter frågade jag honom hur han blivit känd. Han berättade att det var för att han hade råkat göra sju människor flintskalliga, och att han tvingades börja rappa för att betala av skadeståndet. Sedan var jag tvungen att gå hem för att titta på Tweenies.

Jahopp, det var det. Nu ska jag ut och plocka svamp med Bigitta,

ha det bäst gott folk!



el outfit del sueño (drömoutfiten)

Kommentarer
Postat av: Nathalie

hahaah! Du e fett skön ;)

2008-09-21 @ 15:18:26
Postat av: myggmor (räkan)

Nathalie: nämen tack, hemliga beundrare :D

2008-09-21 @ 15:30:04
URL: http://myggmor.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0