Min galna morgon

Hej mina blögg-gongar!

I dag vaknade jag supertidigt, redan vid klockan 9! Vissa är nattugglor, andra är morgonänglar, och jag är då det senare. Jag möttes av en heltokig syn; Johannes och Jerry hade tydligen hållit på att bråka hela natten - från att jag lade ut filmerna på dem i går kväll - tills nu. Jag gick fram och delade på dem och frågade vad det gällde; de kunde tydligen inte komma överens om vem som var vem i filmen. Jag var helt säker på att Jerry var den röde, men nu vet jag ingenting längre.

Ja, ja, Johannes håller i allafall på att packa sin matsäck nu. Han gav upp eftersom han är den svagaste, och tänker rymma hemifrån för ett tag. Nu ska ni inte bli oroliga, för det här händer ett par gånger varje år. Det är faktiskt riktigt skönt när en är borta, för det blir mycket lugnare och bättre luft här inne då.
Nu ska jag ta och skära bort en bit hud från näsan.

Tjingeling!

Kommentarer
Postat av: A

haha.. jag försökte rymma en gång. ajg komm en fyra hundra meter emn sedan blev jag tvungen att vända efter som jag blev jätte bajsnödig.. Osis??

2008-09-24 @ 09:19:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0