Morbror Vernon => Dudley

Hej kära spindlar,

till att börja med vill jag be om ursäkt för att jag bara gjorde ett inlägg i går! Skäms på mig! Men jag har faktiskt en vettig förklaring: efter att jag skrivit inlägget gick jag och lade mig och sov ... och vaknade inte förrän idag! LOL! Hade säkert kunnat sova ännu längre om det inte vore för att Johannes sprang in i fönstret. Ja, han har kommit tillbaka, så nu är lugnet borta igen.

Han kom tydligen tillbaka medan jag sov, men varken Bigitta eller Jerry hade känt igen honom så han fick sova ute i natt. Som ett j*vla monster såg han ut, värre än vanligt! Hu! Hade typ fått rastahår och smuts över hela kroppen. Dessutom hade han rasat i vikt; tidigare såg han ut som morbror Vernon i Harry Potter, men när han kom tillbaka var han snarare som Dudley! Ti, hi! Det påminner mig om tiden då jag hade anorexi, men det berättar jag om nån annan gång. Hur har ni haft det?

Knastriga kramar!

Kommentarer
Postat av: Anonym

jag googlade myggmor,, och! du är inte lika anonym längre!!! :O



så...



du tycker att Per-Robin Gustafsson är lik eminen?



du bjöd hem mannen från systembolaget på en trevlig kväll framför brasan?



du tycker inte att stina-lee ska ha en frågestund?



du tycker att du är "collast i stan"??"



du hoppas att bloggkommentatorerna har rävögon???



:O :O :O :O :O :O

2008-09-30 @ 23:19:28
Postat av: ylvii

ojsann,, från ylva såklart

2008-09-30 @ 23:19:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0