Mr. Suck.

*SUCK*
Förlåt mina läsare, men jag är bara sååå trött på allt. Idag när jag kom hem från Comvux upptäckte jag att Jerry hade glömt att gå till skolan. Istället hade han gnagit slash klöst sönder våra soffor, för han var så nervös inför nåt prov han ska ha imorgon och har struntat i att plugga till. Och en liten stund senare kom Johannes hem; på jättebra humör. Vet ni varför? Jo, de hade fått lära sig hur man tillreder människohänder på hemkunskapen. Vad är det för psykiskt fel på världen vi lever i?!
Till råga på allt har jag haft behov av att sk*ta hela dagen, men såklart fanns det inte en enda toalett på Comvux "för att vi inte ska bli distraherade eller lämna lektionerna".

Men nu över till något lite roligare: Jag har fått i läxa att skriva en liten dikt! Så det ska ni få läsa om ni tittar in på blöggen lite senare! ^^

Kommentarer
Postat av: din beundrare

jag kan knappt bärga mig, dina dikter brukar vara nåt alldeles extra :D

2008-09-15 @ 18:12:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0