My decision

Tjingeling!

Jag har nu bestämt mig för vad jag ska göra. Jag känner att jag inte kan klara mig utan Bigitta eftersom jag inte vet hur man lagar varm mat, men samtidigt är de här restylane-injektionerna väldigt viktiga för mig (har skitdåligt självförtroende). Som tur var kom jag på en helt fantastisk lösning - jag ska hyra ut Bigittas staty för 2 000 :- per dag, så om allt går enligt planerna har jag om sju dagar råd att lägga mig under kniven ^^

Är till 100 % uppspelt! Kan inte tänka på nåt annat! Jag lade ut en annons om statyn på blocket för ett par timmar sedan, och har redan fått tre svar. Dessutom kontaktade jag min läkare (doktor Döbbels) och bad om att få se hur han tänkt lägga injektionerna. Så jag skickade en bild på en rynkig gammal dam, och efter ett par minuter mailade han tillbaka resultatet - som var helt stunningly plastic fantastic. Blev så glad att en liten grå tår rullade ner för skägget:




Kommentarer
Postat av: JoseFiin

Hhaha skit hot ;)

2008-09-27 @ 19:04:10
URL: http://soodelicious.blogg.se/
Postat av: j

haha , naw! de är ju inte bra att du inte får mat isåfall, du får lära dig laga mat även fast du har henne :) hehe



tack så mycket:D

2008-09-29 @ 18:38:01
URL: http://johannaostman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0