Solsken? Vampyr?

"Äntligen är sommaren slut" brukar jag gå runt och säga högt för mig sjäv och andra i min omgivning. Vet ni varför? Jo, för då försvinner solen och det blir en lång natt som varar i åtta månader. Jag hatar solen, eftersom min hud bleknar och blir gulaktig när den får solsken på sig. Precis som en viss god väns porslinsdockor. Och det är inte direkt vackert.

Anledningen är att jag har en allvarlig sjukdom som gör att huden dunstar bort om den utsätts för starkt ljus, och därför måste jag gå omkring i ett slags specialsydd flytväst som täcker hela kroppen. Om jag inte använder den löses jag upp i små partiklar och dör. Jag hoppas ni förstår. Peace.

Pöss i kramen!

Kommentarer
Postat av: Amanda

Det låter jobbigt ;/ men sommaren är superskön, fast jag tycker att hösten & vintern är mysig iaf :) kram

2008-09-12 @ 20:03:15
URL: http://amanddaj.blogg.se/
Postat av: myggmor (räkan)

Jo minsann är det jobbigt! Men som sagt, jag kan inte offra livet för en sommardag, och har helt enkelt inget annat val än att bära flytvästen -.-

<3

2008-09-12 @ 23:28:09
URL: http://myggmor.blogg.se/
Postat av: Amanda

Sv: men han fick den i förskott :P now it´s too late, haha ;D men jag behöver ju inte ge hnm nåt då eftersom att jag redan har gett den, fast i förskott. då kan jag ju bara köpa typ en chokladask lr nå = )

2008-09-13 @ 11:24:00
URL: http://amanddaj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0