Sorgen

Hej blöggen :(

Vet ni vad som hände? Först skulle jag chatta med Vanessa. Men ingen av mina frågor kom med, för de handlade för mycket om Harry Potter. Tydligen fick man bara ställa frågor som hade att göra med nåt jävla High School Musical eller hårsäckar, vilket jag inte fattade. Förrän efteråt :(
Men det värsta var ändå det som hände när man skulle chatta med Zac: servern blev överbelastad och sidan gick inte att visa. Jag typ dog, eller nä, men jag svimmade och blev medvetslös! Vaknade upp alldeles nyss och samlade kraft för att kunna blogga lite. Men hela mitt liv är förstört, jag lever i en bubbla; en bubbla av mardrömmar. Inget betyder något längre ...

Snart ska jag gå och se på TV för att glömma verkligheten för en stund, men först ska ni får ett överrasknings-inlägg! Vänta några minuter bara!

Pössen & Kjamen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0