Svettlöken, jag

Hi, hi, hi, hi,  jag ska ta mig ett nytt smeknamn tror jag! Kommer ni ihåg när jag skrev att jag höll på att löka sönder? Jag har inte duschat sedan dess! (Ok, jag skrev att jag gjorde det i inlägget om Eminem-daten, fast det var bara för att fiska uppmärksamhet ^^). Mitt rekord är ändå att inte duscha på lite mer än två månader, för några somrar sedan. Men då badade man ju i havet så man höll sig ren ändå.

Ok, nu över till något annat. Jerry har typ blivit förkyld och febrig sen i går, så han har startat alla element, tänt brasan, satt igång ugnen och värmefläkten osv. Skitjobbigt! Som en bastu! Jag kunde inte stänga av heller, för de är barnsäkrade. Men så fick jag en snilleblixt ... I stället för att ta bort värmen, varför inte göra lite kyla? Så nu har jag satt på air condition, öppnat kylen och frysen, lagt ut isbitar lite här och var mm. Det brusar och låter i hela huset, men nu är det normaltemperatur igen!

Nu ska jag ut och gräva lite gropar i trädgården, vi höres!




Kommentarer
Postat av: Mysan

svar: ja, det vore ju inte dumt! ^^

2008-09-21 @ 14:14:36
URL: http://mysblogg.se
Postat av: LIA

haha lycka till med groparna :D

2008-09-21 @ 14:20:50
URL: http://mydear.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0