Uggs?

ÅH, DOM ÄR UNDERBARA! Ropar jag och springer mot dom för att med iver fylla min famn. Så brukar det gå till när jag är på shoppingrunda och kommer in i nån liten trevlig skoaffär och får syn på uggs.

Uggs i min smak
                                                                                            Uggs i min smak


Men sedan tittar jag på prislappen och blir blek som en macka, och kastar i väg skorna, så långt jag kan! Bara för att skaka av sig obehagskänslan. Jag har aldrig hittat ett par uggs under 500:-, och eftersom jag redan är skuldbelagd kan jag inte unna mig sådana glädjeämnen här i livet. Livet är orättvist, och det suger. Men när man traskar omkring där ute i snön barfota, då ska man tänka på att det finns människor som tvingas vara helnakna.
Tack för ordet


räkan

Kommentarer
Postat av: maria

uggs är den skönaste skon som tillverkats!!

2008-09-13 @ 21:26:00
URL: http://mariiiiiiiiiia.blogg.se/
Postat av: myggmor (räkan)

maria: Jag har aldrig haft turen att få prova ett par uggs, men jag kan tänka mig att de är fantastiska..!

2008-09-13 @ 22:05:08
URL: http://myggmor.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0