Min dag

Dear Mr. Blögg.
Vaknade nyss av att Bigitta kom in och satte sig på min hals. Hon var arg och rädd för att jag inte gått till Comvux, men jag kan inte rå för att någon hade lagt ner min väckarklocka i en skål med corn flakes och mjölk så den gick sönder. Antagligen var det Johannes för han är lite efterbliven (förlåt om du läser det här) - när han var 16 år gjorde jag ett experiment och täckte för hans öga med en sjörövarlapp precis innan jag skulle ut på ett ärende, och när jag kom tillbaka ett par timmar senare höll han fortfarande på att gå runt i en ring i vardagsrummet.

Men han har några kvaliteter också, t.ex. gjorde han i ordning en korvgryta innan han stack till skolan i morse, så det ska jag äta nu. Min doktor säger att jag måste börja äta frukost för annars kommer jag att dö. Vad ska ni göra idag? Själv ska jag nog mest ta det lugnt och titta på TV; det är bland annat "Räkna med skägg"-reprisen (kl 18:15).

Pöss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0