Min dag

Hej blögg.
NOOOOOT!!!
Nä, skojade bara. Hej!
(inte tihi)

Idag har det väl varit en helt OK dag. På Comvux diskuterade vi varför sjörövar har den största politiska makten i dagens samhälle osv, fast vi kom inte fram till så mycket. Min teori var att de har snabba skepp som de kan segla iväg med ifall det skulle krisa eller uppstå konflikter, men ingen annan lyssnade. Suck.

Ja, ja nu över till något mystiskt: Skorpan SMS:ade mig för några timmar sedan, så här skrev han: 

"Hej Skorpan.
Long time no see.
Hoppas allt är bra med dig.
Jag har just rullat ner för ett berg.
Vet inte hur jag ska ta mig upp.
Din trogne
"

Jag som aldrig får SMS! Blev lite stressad och visste inte vad jag skulle svara, så jag skickade en "ego-pic" til honom där jag gjorde en läskig blick! Lol. Men jag tror inte att han tog det så bra, han svarade nämligen med att skicka en svordom. Vill helst inte gå in på närmare detaljer för det finns vissa spädbarn som följer bloggen. Ni SMS-experter, vad ska jag skriva till honom nu?? Vill ju inte göra honom ännu mer upprörd liksom!

Nä, vet ni vad jag ska hitta på nu? Jag ska gå och äta sura läppar (alltså godis).

Taabadooo!

Kommentarer
Postat av: myggmor fan nr 1

Jag fick ett liknande Sms från Padre för typ 12 veckor sen, fick reda på vad det betydde efter att ha hållit honom fången i typ 8 dagar.

Han ser ut som ett skelett nu (tihi)

Typ dog av skratt när jag öppnade cellporten!

Aja, det betyder så här:



Hej Skorpan!

Har just satt mej i en svår knipa.

Är typ skuldsatt till Lena Ph

Pleas, send me some money.



//Fan nr 1

2008-09-29 @ 13:43:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0