Min dag

Hej gopisar,
jag håller typ på att löka sönder, blev nämligen jagad av en j*vla räv eller katt eller vad det var när jag skulle gå hem. Stinker som en blöja om man säger så.

Ni kommer inte att tro mig men jag har varit med om nåt fantastiskt. När Comvux var slut för dagen gick jag ner på stan för att köpa lite ballonger åt Jerry. Och vem möter jag utanför LIDL om inte - Eminem! Ni läste rätt. Han hade köpt en hel påse albinomarsvin och visade stolt upp dem. Blev faktiskt lite sugen på att själv skaffa några, för man kan tydligen släppa ut dom i huset så klarar dom sig själva. Äter smuts från golv och väggar, och gör rent liksom. Men i allafall: Vi bestämde att vi ska ta en caffè latte ihop imorgon, för han hade lite bråttom till nån konsert just då! Yes, I know, it's crazy like a horse lol


Eminem himself


 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0