Vidrigt!

Tja blöggen!
Först vill jag be om ursäkt för dålig uppdatering... Skorpan var fett förändrad när han vaknade och började följa efter mig vart jag än gick (till och med på toan!), så jag var helt enkelt för distraherad för att sätta mig vid datorn. Jag försökte be honom att lägga av, men jag tror inte att han fattade. Till slut fick jag ringa brandkåren som kom och hämtade honom (phheeeww),
men jag måste medge att jag saknar honom lite... Han var som en tredje son för mig :(

Nu över till nåt annat: Vet ni vad Johannes gjorde när han och de andra kom hem från kyrkomässan? Jo, han skyndade fram till mig och ställde sig jättenära och fes! Vilken fräckhet! Som tur var luktade det inte så illa, men en viss ung man kommer få spendera resten av helgen i "kistan". Jag vill inte gå in på närmare detaljer nu, utan vi tar det vid ett senare tillfälle. Men jag kan säga att det är en gammal familjetradition.
Nu ska jag, Jerry och Bigitta ut och plocka svamp i skymningen,

hej då mina lunkentussar!

Kommentarer
Postat av: glönge

du är helt fantastisk<3

2008-09-14 @ 20:10:40
Postat av: myggmor (räkan)

glönge: tack! du också!

2008-09-15 @ 17:00:10
URL: http://myggmor.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0